God jul på er!

Jag är lite förvånad över besöksfrekvensen här. Jag har en dold besöksräknare som jag kanske ska lägga ut. Jag har medvetet dolt den för att inte behöva känna prestationsångest. Jag med flera har ju för länge sen konstaterat att de flesta bloggare är rätt ointressanta eller likartade, och därför var det ju med lite darriga ben jag satte Utsikt Från Ett Tak i sjön.
Nu kan jag konstatera att rätt många besöker bloggen. Det är inte så många som skriver men jag får ju kommentarer i min ordinarie epostkorrespondens. Tack till Gösta F som verkligen pushat för den!
Nu får ju också innehållet förändras. Precis som i den bloggdebatt som förs i t ex USA är det uppenbart att de intressantaste bloggarna är de som begränsar sig. Alla är vi tyvärr inte skapta för att lufta våra åsikter om precis allt.
Några av de bloggar jag puffar för skrivs ju faktiskt av folk som vet vad de håller på med, och på så sätt blir de också intressanta. Jag vill gärna sälla mig till den skaran.
Målsättningen var ju att skriva en del om friskvård och träning, men jag skriver ju kilovis i det ämnet på forumet Kolozzeum, och om andra saker på andra ställen. Istället får jag helt enkelt begränsa mig. Världen saknar inte intressanta ämnen att debattera om!

Till dess tillönskar jag er alla en

God Jul!!!

2 kommentarer:

God jul Calle

Även om Du är högt uppsatt ser Du inte ner på oss andra. Men Du kommer ned på jorden varje dag. Kan Du inte lära regeringen denna ädla konst?

 

Gott Nytt År, Calle!

Jag ska försöka gå in här & läsa ibland, hoppas på mkt intressant läsning!


MVH / Stefan