Nya tider. Ny stil. Nytt utseende på bloggen


Efter diverse tjat släppte jag lös den bättre smaken - enligt henne själv i varje fall - på Utsikten. Vi bråkade ett tag men sen blev det som vanligt med mig och damerna. Jag säger: gör som du vill, bara det blir bra. Och blir det inte bra så är det antagligen mitt fel i varje fall...
Och sen ska man väl vänja sig vid det här - ungefär som med en ny frisyr, eller nya glasögon, eller ny hårfärg. Man hoppar till på morronen när man ser sig själv i spegeln men sen vänjer man sig...

5 kommentarer:

Jättefin design, vem kan ha gjort det?

 

Helt klart godkänt :)

 

Jag tycker det var jobbigt o läsa på din blogg nu =[

Puss.

 

Håller med Jonas. Bloggen är jobbigare att läsa nu. Byt textfärg, kontrasten blir för liten.

 

Leker lite grann med verktyget...