Utsikt från ett tak på annan plats


Det är ju så att man expanderar, va. Man behövs ju på fler ställen, sörrö. Allt fler sliiiter och drar i en....

Nå, det är ju inte riktigt sant, men efter påstötningar från vänner och arbetskamrater är jag väl tvungen att tala om att Stockholms Byggnadsarbetare - organ för Byggettan - haver en artikel om undertecknad och bloggen du läser på i sista numret. Som kan läsas härifrån
Som alla som hamnat i tidning är jag inte fullt nöjd med den debila bilden men som en kompis sa, det kan ingen tidning i världen göra nåt åt!
Dessutom har en av mina poster blivit debattartikel i EfterArbetet - vilket kanske kommer att sparka liv i kanslihuset, för även om de inte läser här så läser de EfterArbetet. Och det ser jag fram emot.

3 kommentarer:

Men du ser ju GLAD ut iallafall! ;-D Ha det gott!

 

Jag grattar, det är kul att de uppmärksammar din blogg, det är du verkligen värd!